Antena3 a informat că oamenii au reclamat că au fost nevoiți să aștepte într-o căldură infernală, de peste 60 de grade , fără aer condiționat și fără ca geamurile să poată fi deschise, deși au plătit bilete la clasa I.
„Suntem în vagonul ăsta la clasa I, vagon de dormit, la temperatură de cel puțin 60 de grade. Din Baia Mare a pornit la 17.50, abia acum a pornit din gara din Jibou, unde am stat vreo 40-50 de minute într-un infern… o căldură… Cod roșu de caniculă și noi stăm într-o cușcă, geamurile închise ermetic, fără perdea, fără aer condiționat. Un infern!” – a declarat una dintre călătoare, pentru Antena3.
Ulterior, locomotiva a fost schimbată şi trenul a pornit spre Mangalia, acolo unde sunt așteptați să ajungă vineri, în jurul orei 12:00.
Trenul CFR IRN 1942, Baia Mare – Mangalia face în mod normal 17 ore și 16 minute până la destinație, fiind una dintre cele mai lungi curse din România, relatează Antena3.
Zeci de călători au rămas blocați în trenul IRN 1942 – care a plecat joi după amiază din Baia-Mare spre Mangalua – după ce locomotiva s-ar fi defectat în orașul Jibou din județul Sălaj.
Antena3 a informat că oamenii au reclamat că au fost nevoiți să aștepte într-o căldură infernală, de peste 60 de grade , fără aer condiționat și fără ca geamurile să poată fi deschise, deși au plătit bilete la clasa I.
„Suntem în vagonul ăsta la clasa I, vagon de dormit, la temperatură de cel puțin 60 de grade. Din Baia Mare a pornit la 17.50, abia acum a pornit din gara din Jibou, unde am stat vreo 40-50 de minute într-un infern… o căldură… Cod roșu de caniculă și noi stăm într-o cușcă, geamurile închise ermetic, fără perdea, fără aer condiționat. Un infern!” – a declarat una dintre călătoare, pentru Antena3.
Ulterior, locomotiva a fost schimbată şi trenul a pornit spre Mangalia, acolo unde sunt așteptați să ajungă vineri, în jurul orei 12:00.
Trenul CFR IRN 1942, Baia Mare – Mangalia face în mod normal 17 ore și 16 minute până la destinație, fiind una dintre cele mai lungi curse din România, relatează Antena3.